Selasa, 6 Oktober 2009

:: jaWazat oH jawaZaT ::

setelah 5 bulan saya tak updatekan visa,bukan tak nak update kan tp nama tak muqayyad2... lame bebenor.atau..... nama da muqayyad tapi time tu saya kat cairo?? ahaks... lawak2...semalan saya g jawazat,cari gak maliziyin dalam jawazat,kot kot la ade someone..bley saya bertanye tapi...hampeh...so,saya sorang sorang tobur kat barisan iqamah...saya punyalah tobur panjang-panjang,tibe time saya,ammu jawazat pegang je pasport saya terus cakap bukroh..saya senyum je... hati terdetik gak,seronok nya dapat beratur panjang panjang ari ni...tapi takpe ,saya tak mengeluh pun.. so.. esoknya saya g plak... baru nak masuk je... guard x bagi saya masuk die ckap bukroh,so saya pun explain la yang dorang yang suh saya g ari ni...guard tu x nk dengar pun saya explain ...huhuhuhuh so... saya pun duk berdiri termenung kat depan gate jawazat...setelah lame saya pending why guard tak bagi saya masuk, rupa rupa nyaaaaaaaa today sittah october... egyption holiday!!!! wkwkwkwkkwkwkwkwkwwk

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails