Jumaat, 9 Oktober 2009

:: baDdiL guRfaH ::

salam duyuful kiram....

Di pagi yang dingin yang mana egypt dah hampir masuk musim syita grrrrrrrrrrr sejuk sejuk.. tetiba....saya dapat panggilan yahoo mesengger dari ahli bait saya yang sedang berseronok bercuti di malaysia mengajak saya chatting right now...so... kami pun besembang ..ahli bait saya yang berada di malaysia ketika ini ialah tima and obit.. rindu nye kowanggggggggg..... rindu sangat because hampir 4 bulan kita tidak bertemu...ermm kitorang discuss something...the something its... baddil gurfah...ermmm mulanya agak berat juga nk tukar gurfah...tp memikirkan jangan pentingkan diri.. saya pun agree...ermm...setinggi tinggi ukhwah itu salamatus sodry dan serendah rendah ukhwah itu ithar...ni kategori ithar ke??kukukukk ...saya pun mula la berkemas untuk baddil gurfah,mujur ade fifah n miera kerana mereka la yang banyak tolong saya..alfun syukran wat fifah n miera,berkerja sama berganding bahu tolong menolong bantu membantu.. ape yang pentingg??? KERJASAMA..heheheh..anyway hopefully kawan2 saya yang sedang bercuti di malaysia ,,semoga balik ke egypt dengan selamat.ukhwah itu indah,bertemu berpisah kerana Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails