Ahad, 24 Januari 2010

::|| aLaM taDiKa ||::


Alhamdulillah hari ini merupakan hari terakhir saya berimtihan untuk fasa pertama.Semoga dengan usaha saya ini dipandang oleh Al-Khaliq.Ermmm rindu pada penulisan di blog.Ermm macam-macam nak di post kan tapi kepala bercelaru dek kerana masih tiada lagi point-point cuma tajuk-tajuk entri kian berlegar-berlegar di kotak fikiran saya.Untuk pertama sekali ucapan yang paling istimewa buat adik kesayangan saya Mohd Zulfathi Haziq bin Ambok Dalek yang baru menjejaki kan kaki ke alam persekolahan.Sungguhpun ditahap alam tadika,tidak harus dipandang enteng kerana disitulah tempat mengenali apa itu ilmu .Ilmu itu juga begitu luas dan mempunyai cabang-cabang yang boleh dicungkil disetiap lapisan segi.Apapun jawapan kalian,esensi nya adalah ilmu yang diredhai oleh Allah Taala agar mendapat keberkatan .Eh,jauh pula sasaran entri saya,hehehhe... ucapan untuk adik saya ,semoga tidak jemu menuntut ilmu,semoga dapat membahagiakan kedua ibu bapa serta keluarga dan masyarakat.Dan paling penting ,semoga menjadi anak yang soleh dan menjadi pejuang Ad-Dinul Islam dan menjadi salah seorang jundullah.InsyaAllah saya akan teruskan penulisan saya untuk hari seterusnya.Minta pandangan atau cadangan duyuful kiram untuk entri seterusnya.Mana tahu ada cadangan yang bernas utarakan untuk entri akan datang.Salam ceria buat duyuful kiram yang setia dan terus sudi membaca entri saya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails