Template by:
Free Blog Templates

Selasa, 10 November 2009

::|| kaRtuN ||::

Ape khabar duyuful kiram??? Dah lama saya tak up date blog,ketika saya menarikan mata pena ini,saya dalam kondusi yang kurang sehat.Demam selsema.Mungkin cuaca yang kurang stabil.Tapi insyaAllah ,saya gagahkan juga diri saya untuk meneruskan penulisan ini.Erm....nak cerita apa ya...?? Haa... baru baru ini saya terlibat dengan program yang di anjurkan di markaz dpm Mansoura iaitu program karikatur yang mana ianya bertujuan mengasah minat mahasiswa yang memiliki kemahiran melukis.Taklifan yang diamahkan ialah Adhoc persiapan dan teknikal.Buat barisan adhoc yang terlibat,saya mohon maaf diatas kesulitan-kesulitan yang berlaku semasa perjalanan program.Tapi syukur alhamdulillah program tersebut mendapat sambutan dari mahasiswa/wi di Mansoura.Tak sangka rupanya ramai mahasiswa di bumi mesir ini berkemahiran melukis.Bukan sahaja di pihak ikhwah,bahkan dipihak akhwat juga yang tidak kurang hebatnya.SAYA???? ermmm ..... saya tak berapa mahir dalam kemahiran melukis ini,tapi jangan tak percaya bahawa melukis kartun juga adalah salah satu hobi saya ketika di waktu lapang.hehehehe....(lukis kartun cincai muncai je)..


lukisan saya...Comel tak??hehehhe....


Buat sahabat sahabat yang mengikuti bengkel karikatur dan sahabat yang diluar sana yang mempunyai kemahiran melukis,serlahkan bakat anda.Semoga dengan kemahiran yang dianugerahkan oleh Allah S.W.T menjadi satu wadah wasilah kita dalam menyebarkan dakwah islamiah kerana karikatur juga adalah salah satu elemen yang acapkali digunakan oleh pihak musuh untuk melakukan propaganda dan percubaan dalam merosakkan kesyumulan islam.

2 ulasan:

  1. cutenya..
    teringin nk lukis tp xde bakatla..
    saya suka mesir walaupun xpernah ke sana..
    hehe..
    teringin gak nk pergi..
    ramai kawan kat sana..
    diorang duk kat alaxenderia, tanta,zaqaziq..
    eh3..
    cam luahan hati aje..
    hehe..
    salam kenal..

    BalasPadam
  2. cutenya..
    nk lukis tp xde bakatla..
    suka ngan mesir..
    walaupun xprnh g sana..
    hehe..
    ramai kawan kat sana..
    ade kat alexanderia, tanta n zaqaziq..
    eh3..
    cam luahan hati je..
    hehe..
    salam kenal..

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails