Khamis, 10 Disember 2009

::|| syUkraN uSraTi ||::


Salam sayyidul ayyam buat duyuful kiram .Bagaimana iman kita pada hari ini?mudah-mudahan lebih baik dari semalam walaupun pada hakikatnya iman kita yazid wa yanqus.Erm...rasa nya sudah lama saya tak update kan blog saya.Bukan nya sibuk tapi ada beberapa perkara dan urusan yang harus diselesaikan tapi insyaAllah dengan izin Allah,saya akan sentiasa mengisi post-post yang terkini.Sedar tidak sedar,imtihan fasa pertama semakin hampir,lebih kurang sebulan lagi.Sebenarnya ada seperkara yang saya nak berkongsi kegembiraan bersaa duyuful kiram,keluarga saya hadiahkan pada saya sebuah laptop ,yang mana sebelum ini notebook saya menghadapi sedikit kerosakan.Alfun syukran buat keluarga tersayang, InsyaAllah bi iznillah , saya akan gunakan sebaik nya.Dan paling seronok sekali dalam berbagai kiriman,kiriman yang paling bermakna bagi saya ialah dapat melihat fenomena keluarga saya yang dipetik dari lensa kamera berbentuk gambar dan video.Rindu sangat pada kalian.Anak buah saya dah semakin membesar.Comel macam umi dan ayah nya.Wish dari saya,alfun syukran buat keluarga tersayang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails