Ahad, 4 Oktober 2009

::|| tEkaD ||::




Saya mula bertekad untuk mencari cinta agung itu,saya cuba bersihkan hati dan mengamalkan banyak amalan sunat dan zikir qolbi,tika itu susah juga nak istiqomah terutamanya tahajud,namun menyedari ada rahsia cinta Allah disebalik amalan-amalan itu,saya paksa juga diri agar sebati menjadi sebahagian daripada kehidupan saya ,darah daging saya .Saya mula dapat rasa kelainan pada suasana hati saya.Hati saya dah tekad bahawa cinta Allah mampu mencermelangkan akedemik saya kerana Allah penentu segalanya.Bukan sekadar akedemik sahaja malah cinta Allah mampu membawa kebahagiaan yang sebenar-benarnya .Saya boleh rasakan bahawa saya amat perlukan Allah untuk bantu saya dalam fatamorgana dunia remaja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails